eldodnet
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

eldodnet

جميع الاقسام توجد حصريه على الدود نت (تصميم الموقع الدود و الاصدقاء) ♪ ♫°·.¸.•° eldodnet °·.¸.•°♪♫

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل

5 مشترك

مين اجمد نجم عام2007 تامر"عمرو"جورج؟
تامر
استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Vote_rcap38%استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Vote_lcap
 38% [ 3 ]
عمرو
استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Vote_rcap50%استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Vote_lcap
 50% [ 4 ]
جورج
استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Vote_rcap12%استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Vote_lcap
 12% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 8

كاتب الموضوعرسالة
koki

koki

استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Empty
مُساهمةموضوع: استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل   استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 19, 2008 2:06 pm

عندما نتحدث عن الطرب العربي لا نذ santa كر الا تامر وعمرو جورج فمن الاقوي ومن المستحق بجداره
elnagm
الدود نت المتوسط
الدود نت المتوسط
elnagm

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل   استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 19, 2008 2:13 pm

مرسي على الموضوع الجااامد ده بس انا بحب جورج انت عارف يا كيمو بس اخترت تامر عارف ليه علشان كلمه 2007 تمام كده يا كيمو
و الله ينور

استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل 33339538hi0
و كمان مرسي و قلووووووو
استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Dj5wc6
koki

koki

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل   استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 19, 2008 2:16 pm

شكرا يا دود علي الاهتمام بل الاسفتاء وانا عارف انك عندك احساس عالي وتامر king of the rock
kokielpop
Admin
kokielpop

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل   استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2008 1:06 pm

طبعا احنا بنحب كل النجوم دي بس تامر king اليومين دول
kooookty
الدود نت الكبير
الدود نت الكبير
kooookty

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل   استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Icon_minitimeالجمعة مارس 07, 2008 1:42 pm

بموت اووووووي في عمرو انا عارف ان تامر محبوب ببس طبعا كلنا عارفين ايام عمرو دياب الكينج , الهضبة , الفنان العظيم بموت فيك يا عمرو ولو شوفتوه قولولوا اني بحبة وشكرا علي الموضوع دا يا كوكي

lol! KOOKTY COOOOL lol!
http://www.eldodnet.ahlamontada.com
besho

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل   استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Icon_minitimeالجمعة مارس 07, 2008 1:57 pm

هاااااااي عاملين اية انا بيشو المنتدي حلو بس لسة عايز مجهود منكم ربنا يقويكم وكمان انا بحب الفنان عمرو لأنة صوتة جميل جدا وكمان بحب تامر بس مش عارف عمرو بالنسبة ليا احسن وشكرا علي تعبكم
koki

koki

مُساهمةموضوع: رد: استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل   استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Icon_minitimeالأحد مارس 09, 2008 1:52 pm

santa santa santa ] thank ya man bas tamer bob
استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل Tttyyrr56

استفتاء الجديد علي الطرب الاصيل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-